Teksa i gjithë opinioni publik është i mbërthyer pas historisë së ikonës së muzikës shqiptarë, Pashqëvi Simaku, artisti i njohur Federik Ndoci ka ndarë një histori interesante nga viti 2000 që lidhet me të.
Sipas Ndoci, gjithçka nisi kur Dem Balidemaj, një shqiptar i angazhuar në komunitetin artistik, i propozoi atij të performonte në festimet e Vitit të Ri 2000 në një event ku do të merrnin pjesë artistë të njohur si Gëzim Nika, Aurela Gaçe, Vera Uruçi dhe Parashqevi Simaku. Pavarësisht një oferte të dyfishtë nga një tjetër mik italian për të performuar në Madison Square, Ndoci i qëndroi fjalës së dhënë.
Gjërat morën një kthesë të papritur më 27 dhjetor, kur Simaku kërkoi një bisedë private me organizatorin dhe deklaroi se nuk pranonte të performonte me Ndocin.
“I thashë që më prishët netët dhe është vonë, sepse për Vit të Ri organizoja gjithmonë vetë diçka të tillë,” rrëfen Ndoci, duke shtuar se vendosi të largohej nga projekti.
Sipas Ndocit, më 1 janar 2000, Dem Balidemaj e telefonoi për t’i thënë se mbrëmja ishte prishur, pasi Parashqevi Simaku kishte pësuar një incident gjatë performancës dhe ishte dërguar në spital.
Reagimi i plotë i Federik Ndocit:
Nje tjeter rast jo shum profesional nuk do ta le pa e permendur.
Ishte millenium pra 2000.
Me telefonon nje nga shqiptaret shum pozitiv te komunitetit Dem Balidemaj dhe me propozon per naten e Vitit te ri dhe me dt 1 janar 2000. Pasi e pyes dhe me thote te gjith artistat qe do merrnin pjese Gezim Nika AUrela Gaçe Vera Uruçi Parashqevi Simaku pranova absolutisht.
Cdo dite me telefononte nje mik italian qe e kish nje lokal ne Madison Square ne kat te tret qe te ish i pranishem me 31 dhjetor 1999. Kerko sa te duash por me qe kisha dhene fjalen te Dema as nuk behej fjale. Me dt 27 dhjetor behet nje mbledhje grumbullim i ter e artisteve dhe orkestrantave qe kishim kontraten me Demen. Takohena me sejcilin por Vivi nuk kishte ardhur akoma. Po prisnim kur: vjen pershendet me dore nga dera dhe kerkon pak bisede private me Demen. Ngrihet Dema del dhe pas 10 minutash shfaqet ne dere i bere verdh ne fytyre dhe me kerkon mue personalisht. Dal dhe duke me kerkue te falur disa here me tha se Vivi nuk pranon me kem me ty keto dy ket?!
Mbeta nuk kisha fjale.
I thashe se me prishen netet dhe asht vone, nga qe per vit e organizoja une personalisht diçka te tille.
Me tha ja çeku. Hyra ne dhome u takova me te gjith pa u proklamue aspak aresyen objektive qe ishte jo pozitive. Tek dola te dera mbaj mend vajzen e Demes qe lotonte dhe i thash Demes : me vjen keq por ka me ta prish naten e vitit te ri. Dola dhe sapo hyracne makine pyeta mikun Italian qe klithi nga gezimi se do isha ne lokalin e tij me 31. Me pagoi dy fishin e Çekut. Pra nga njera ane Vivi me beri personalisht nder sepse mora tri here nga kisha marr çdo vit.
Me dt 1 janar ne 12:00 mesdit me merr Dema dhe me thot se mu prish mbramja e vitit te ri sepse parashqevia mu rrezu sa mori mikrofonin dhe e derguem ne spital. Aresyen ma tha por un nuk kam pse tua them ju.
A mundesh me ardh sonte mu lut por un i thahs qe jam i zan…
Un kurr nuk kam nderrue nji fjal te keqe me te.
I ofroja pune dhe sigurisht qe donte 10 mije dollar paradhenie. Partneret e mi nuk ishin dakort keshtu nje here dy dhe e fshime nga lista. Me pas mora vesh se me Riten qe kishin qene shoqe te ngushta diçka kish ndodhur.
As nuk e kam pa ne jeten e saj private as nuk ia kam numru grat e burrave brinjar qe e kercenonin pa fund.
Ajo ishte beqare vajze e re dhe sigurisht pabesia ishte tek te pabeset dhe jo tek artistja qe e kishte shum te zorshme te perballonte presione nga tana anet.
Njeriu nuk asht e drejt te vlersoj dike nga thash e themet por nga te vertetat qe njeh dhe i provon personalisht.
Titulli termi nocioni privilegji sllogani etiketa me qene artist ndryshon kryekeput ne te vertetat e merites se lindur te fituar e shpesh te pa merituar.
Kemi artiste mediash qe me tri kater jave ne TV parakalojne artiste qe u asht dasht nji jete me arrite ne pozicion qe me ndihmen e medias ose programi artistik ose me taraf ose me para ose me meritokraci politikash ose me tekat e prinderve qe perfituan nga nje rastesi per tu bere te pasur.
Artisti i lindur eshte i thjesht.
Ai qan pa e pare asnjeri, por shfaqet si i lumtur.
Nuk esht aspak i kenaqur me ate cfra debutoi dje i njeh difektet e tij dhe kupton me shpejt hipokrizine e pseudo dashamireve ose te pa afteve qe ia rrahin shpatullat.
Eshte me e leht te jesht artiste Femer.
Mundesia per te qene shume e mire nuk mvaret aspak nga te lindurit apo aftesia, por nga fiziku i saj nga bukuria. Artistet tona ndryshojne nga bota sepse bukuroshet ne bote as nuk e provojne te kendojne pasi u duket nje rruge ma e gjate e veshtir dhe pa fund te bukur. Ata behen Striptiza neper klube nate ndersa bukuroshja ballkanike ban cmos ti shkeputet termit striptize ne lokal nate sepse do te keqtrajtohej si putane. Ajo zgjedh te jete putan e rrafinuar qe me nje mikrofon ne dore te kendoj, me ndihmen e teknologjise qe axhuston cdo note dhe inteligjenca e teknologjise e nxjerr perfekt vokal.
Tani gjoksi i saj kofshet tangat jane refreni kanga ma e bukur qe mashkulli i shkaterruar nga stermundimi 15 oresh gjate dites se punes. Ai nuk ka kohe as te lexoje as te arsyetoj perse zoti beri kete even e koheve moderne pa molle por me mikrofon dhe nuk thellohet nese vertet asht artiste apo nje striptizo-artiste ballkanase.
Nje ndryshim krejt i dukshem qe behet pasoj esht shkaku qe meshkujt ballkanas jan shum ma te avancuem si perfaqsues te islamit perendimor edhe ne se jan katolik orthodox ne te vertet, femren e adhurojne e duan e martojne vetem kangtare e cila asht e preferuara e shum shum pretendenteve ku ti qe e posedon per nje nate nje jave nje muaj ose (rradhe) nje jet, se maço dhe ua ke dhjere te tjereve qe nuk e kan aftesin tande te jen sylesh e sakat.
Megalomania e para pluralizmit politik nder artista ishte jo fenomen ne pergjithsi. Me qe diktatur ti duhej te ishe artist “i joni” qe “kendon per ne” bashkpuntor i sigurimit ose antar partie. Gjithsejcila nga keto etiketa ndihmonin 50% te nivelit si artist.
Ne te kundert do te shtypeshe persekutoheshe te vuaje te ishe thjesht numeror. Por kurr te shkelqeje ne se nuk donte partia ne se nuk donte dhe adhuronte gruaja e antarit te byrose ose e drejtorit ose e kryetarit te policise.
Ndersa me femrat asokohe pra para 1990 ishte shume ndryshe.
Femren e bukur e kishin frike sepse gjothmone dikush nalt e kishte hull grepin perpara dhe ishte super rrezik se perveç mundesis qe ajo nuk pranonte mund te merrej vesh nga peco groso-ja qe ishte pas saj dhe ishe i djegur i percelluar. Keto artiste kishin mundesin te ishin te pabesa dhe te rrezikshme si Kleopatra ose si Mata Harri Clareta Petaqi Lili Braun ose femra qe kishte aftesi te fshihte flirtet e saja per te qene sa me prè e peco groso, qe priste informacion se kush ishte filania nga vinte kush i vinte rrotull dhe ky peco groso a ishte ne nivel hierarkie me lart se ty.
Arti ka labirinthet e veta mjaft misterioze sidomos ne mardhaniet mes artisteve te sekseve te ndryshem.
Mardhaniet tona ishin si ato koshat e plehut qe rrine pas dere dhe perdoren per gjera jo aq te renda si ne kuzhine, por perdoren per nje shuk letre per nje mbeshtjellese karrameleje ose per nje levore arre. Dashurit tona ishin flirte me nje jetgjatesi disa diteshe ose me e shumta me pak se nje vit dhe qe perfundonin me keq se te ishe ne Aruba me dashnoren e Eskobarit.
Na meshkujt nuk ishim aq te lodhur dhe jo aq te etur. Ndersa ata vinin shpesh te maltrajtuara te lodhura shum te ezauruara…dhe ne ishim thjesht plotsim kapriçioje.
Ne na gjuanin kryesisht se pari femrat e llastuara femra qe te sillnin menxyre nga prinderit e tyre qe ishin ne struktura asokohe qe te pervelonin.
E verteta djeg
por ne thelb te liron ne se je i sinqert.